Spørgmål og svar

Skal jeg logge mig på for at kunne bestille?

Nej, det behøver du ikke. Du kan gå ind og bestille og betale uden, at du behøver at registrere dig som kunde.    

Hvordan opretter jeg mig som kunde?

Tryk på ”Log ind” øverst i højre i Netbutikken. Under "Ny kunde" klik på "Opret konto" og registrer dig som kunde i Netbutikken. 

Hvad er fordelen ved at være oprettet som kunde?

 - Mulighed for at se tidligere ordrer  - Leverings- og faktureringsadresse er udfyldt på forhånd.    

Hvorfor skal jeg oprette mig som bruger igen?

PostNord har fået nyt adgangssystem med forbedret sikkerhed i Netbutikken, og det kræver desværre, at alle brugere skal oprette sig igen.                      

Hvilke produkter kan jeg bestille i netbutikken?

Du kan bestille frimærker, Quick-mærker og forskellige blanketter, som du skal bruge i din hverdag.    

Hvornår skal jeg bestille, for at forsendelsen når hurtigst frem?

Hvis du bestiller på hverdage før kl. 12 bliver din forsendelse normalt afsendt samme dag. Leveringstiden er som regel 3-5 dage.    

Hvordan bliver min forsendelse sendt?

Alle forsendelser bliver sendt som pakker, hvorfor du altid kan følge din pakke via Track & Trace.    

Hvor kan jeg se mit Track and Trace nr. på min pakke?

Du modtager en ordrebekræftelse i din indbakke, når din pakke bliver sendt fra vores lager. Her står dit Track & Trace nr. Du kan herefter gå ind på www.postnord.dk og følge din pakke.    

Hvor kan jeg se mine nuværende og tidligere ordrer?

Hvis du trykker på ”Min konto” øverst i højre hjørne i Netbutikken, finder du punktet "Mine ordrer".     

Er der et minimumsbeløb, jeg skal handle for?

Ja, du skal som minimum handle for 300 kr. for at undgå forsendelsesgebyr. Hvis du handler for under 300 kr. pålægges du et forsendelsesgebyr på 39 kr.  

Hvordan reklamerer jeg over en forsendelse?

Kontakt PostNord på mailadressen: stamps@postnord.dk.